Pozivamo Vas da se pridružite vebinaru koji organizuje Blanchard Srbija, na kome ćemo govoriti o godišnjem izveštaju o HR i L&D svetskim trendovima. Diskutovaćemo o tome kako vidimo ove trendove u našem regionu.
Trening program Blanchard osnove rukovođenja put zasnovan je na tajnama knjige „Novi menadžer za jedan minut“ i uvodi učesnike u razgovore i stilove koje bi novi menadžeri trebalo da izgrade i stvore pozitivne odnose sa svojim timovima.
Širom sveta priznati model i set alata za podizanje produktivnosti i zadovoljstva zaposlenih. Baziran na činjenici da ljudi u različitim situacijama imaju potrebu za različitim stilom rukovođenja, a u zavisnosti od kompetentnosti i posvećenosti da samostalno urade konkretan zadatak.
Bazirano na SLII® modelu, najčešće korišćenog modela upravljanja u svetu, Samo-rukovođenje pruža strategije za Vas da steknete više zadovoljstva u radu preispitujući svoju motivaciju, znanje, veštine i samopouzdanje.
Verujemo da svako od nas zaslužuje radno okruženje gde će moći da bude svoj, autentičan i prihvaćen.
Sa ciljem postizanja inkluzivnog okruženja, organizacijama i liderima je potrebna dodatna podrška, a trening Inkluzija različitosti uči ljude načinu razmišljanja koji promoviše različitost i inkluziju, kao i procesu uz koji postaju upućeniji i aktivni zagovornici inkluzije na svom radnom mestu.
Vođenje tima kroz razvojne faze zahteva od lidera specifične veštine i alate u odnosu na rukovođenje pojedincima. Tu spada dobra procena, dogovaranje timske mape, „shared leadership“ itd, kako bi tim bio visoko uspešan i sa pozitivnom atmosferom.
Blanchardov program Građenje poverenja podučava ljude kako da izgrade poverenje i, ako je narušeno, kako da se popravi. Model je lako naučiti, lako zapamititi, a što je najvažnije lako ga je koristiti na poslu. Elementi poverenja (ABCD) formiraju zajednički jezik za ljude kako bi razgovarali o poverenju bez straha.
Naš program Legendarna usluga uči zaposlene kako da dosledno pružaju najbolje usluge kako bi svojim saradnicima pružili pomoć koja im je potrebna,. Takođe, uči ih da zadrže svoje kupce i da im se oni konstantno vraćaju, kao i da stvore konkurentsku prednost koju Vaša kompanija zaslužuje.